God morgon...

Hej på er:))

Idag vaknade jag av att det regnade..jag kan faktiskt erkänna att jag älskar höstrusk..tänk hösten då man kryper upp i soffan, tänder brasan och känner doften från äppelpajen i ugnen..åh, det är nästan bättre än sommaren!!
Men jag känner nog att det får bli en sista grillkväll innan trädgårdsmöblerna sätts in:)

Vid tre idag kommer gästerna då vi skall fira min älskling<3..tårtan är förberedd och jag har redan dukat upp på köksön..känner mig som min farmor som t.o.m. dukade dagen innan gästerna skulle anlända:) riktigt så "bra" är jag inte..;)

Är inte lördagar underbara?..en lång (för mig och micke iallafall..) mysfrukost med ägg, te, kräm & mjölk. Sen pyjamasförmiddag innan man tar tag i dagen. Visserligen har jag styrt en hel del sen jag gick upp i morse men det är så skönt att ha lite under kontroll..sen kan man i lugn & ro sätta sig och dricka en kopp kaffe..mmm..vad sugen jag blev på det!!..får rappa på lite nu;)

see you soon..njut av dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0