söndagar...

varje söndag..vilket humör man än är på..så blir jag alltid lika lycklig när jag kommer till vår församling Klippan:)
Bara att få umgås med människor man tycker om och som delar samma tro..det är underbart!! Sen älskar jag ju att få sjunga och tillbe Gud..man blir liksom varm inombords..går inte riktigt att förklara, men gutt är det;)

Nu skall micke iväg med några killkompisar..dra en bio och äta något. Tina kommer över med barnen på en liten fika:) Sen tänker vi faktiskt ha lite mysis bara jag och barnen..göra lite hemmagjord köttfärspizza och bara slappa och äta godis..lite mysigt att få ha barnen för sig själv<3

måste gå och pussa micke hej då..see you soon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0