julhandling..

Nu är äntligen nästan all julhandling färdig!!..fick tag i mycket idag och jag hoppas att alla skall bli nöjda och glada:) Det är min oro varje jul, att barnen inte skall bli riktigt nöjda..därför är jag så noga med att att de får berätta vad de önskar sig så köper man inget som man tror själv för då blir det oftast fel!

Maja vill ju ha kläder och i fredags var vi inne på stan och la undan det hon önskade sig så idag var det bara till att köpa det:) Arvid vill ju ha lego..lego..lego och pickadoller som han säger så det fick bli det plus annat skojsigt!

Vilket slask det var idag..det tom. regnade..jo, det var ju fint nu när man ville ha lite julstämning, men då fick jag tänka på att det var ju nog inte bara jag som skulle julhandla idag utan fler som delade det tråkiga vädret:))..kändes ju lite lättare! Vi stannade till & åt den goda buffen på Zorbas..mysigt..det är liksom min & mickes restaurang och Ming, för där förlovades vi<3

På tal om IDOL så tyckte jag att det var rätt att Jay vann..men jag tyckte att Minnah gjorde vinnarlåten mycket bättre!!!

I morgon skall vi på kalas..alltid så mysigt för då får man träffa släkten och mickes släkt är som en stor greksläkt..om något hänt så går djungeltrumman och alla vet:) Så i morgon är det min svägerska som fyller:)

I kväll skall vi äta taccopaj och kolla på "Så mycket bättre".

Ha en trevlig lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0