sitter och myser i soffan..

har kokat upp lite te..ätit upp några riskakor med ost på och nu slappar framför bloggen:)

Onsdagar blir liksom nedräkningen till helgen..slutar alltid tidigt på onsdag/torsdag och ledig fredag..bättre kan man inte ha det!

Tänkte jag skulle baka lite bröd till familjen..inget jag brukar göra men sist jag gjorde det(och den första) blev det så lyckat,  barnen älskade det!!..så nu blir jag nästan tvungen att göra det..;)men vad gör man inte för sina bästa<3

Idag har jag börjat föra kostdagbok..allt jag stoppar i munnen måste jag skriva ner..i dl.msk.gram...tur att det bara måste va 3 dagar annars hade jag gett upp för längesen!! Sen blir det besök hos dietisten och jag hoppas innerligt att jag slipper graviditetsdiabetes. 

Undra vad det är för en liten krabat inne i magen??...blir det en tjej som är lika busig som Arvid eller blir det en ordentlig kille som Maja..tänk om det är två?(jag har ju känt sparkar tidigt..)
Skall bli spännande att få gå på ultraljud, samtidigt som det är lite skrämmande..tänk om de upptäcker något som är fel.. men så känner nog alla mammor:) Vad det än blir så blir det iallfall vårt barn som jag kommer att ta hand om och älska tills jag dör.
Idag fick jag inskaffa mig en ny bh..förstår inte att allt jag går på mig fastnar på brösten:))..hoppas det vänder!

Nu blir det brödbakning!!
see you soon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0