tisdagkväll..

när jag kom hem från jobbet var jag så superhungrig och givetvis var jag tvungen att börja laga raggmunkar istället för något enkelt..typ spagetti & köttfärssås..envis som man är lyckades jag rätt bra och goda blev de oxå:)

Nu är jag helt slut såklart..och jag vet att jag snart måste börja med barnens paketkalender som är vår lilla tradition..undrar bara om tejpen räcker eller om jag måste ta mig ner till affären oxå..otäcka tanke..

längtar till helgen då mina kära föräldrar kommer ner..då skall vi ha lite födelsedagsfest..jag har ju gått och blivit ett år äldre..
Tänkte ha lite bjudning på lördag för släkten..undra vad jag skall hitta på för mat??..är faktiskt sugen på potatis&kassler-gratäng med mycket krämig grädde i samt en god sallad och en förträfflig tårta på det:))

Jag återkommer om den menyn senare..

Vad jag önskar mig..hm..:

*ett armband..antingen pilgrims eller Laila bagges nya eller Thomas Sabo( har inte riktigt bestämt mig än..)

*sen vill jag hemskt gärna ha ett par fårskinnstofflor..grå eller svarta (mina hemma har nötts sönder av någon anledning..)

*lite snygga T-shirts från New Yorker är ju heller inte fel..några som är lite längre och som magen får plats i;)

*pengar är på nått sett tråkigt men så underbart att få bestämma helt själv vad man skall köpa sig ..så det hamnar oxå på önskelistan:)

Nu måste jag börja med paketkalendern!!!..hade glömt av det för en stund och det hade inte varit roligt att vakna i morgon och att jag hade missat att göra den..mardröm nästan..:P

Puss på er & God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0